Pilates Zajęcia wzmacniające mięśnie głębokie

Pilates
Pilates basic
Pilates basic to system podstawowych ćwiczeń Josepha Pilatesa nakierowanych na wzmacnianie mięśni głębokich odpowiadających w dużej mierze za właściwą postawę, wygląd brzucha, pleców i klatki piersiowej. Istotne jest również oparcie techniki wykonywania ćwiczeń na właściwym sposobie oddychania, który pozwala na lepsze dotarcie do głębokich warstw mięśniowych.
Pilates Balance
Pilates balance to kombinacja ćwiczeń Pilatesa wykonywanych przy użyciu sprzętu niestabilnego: piłek, wałków, dysków. Celem jest mobilizacja głębokich warstw mięśniowych, poprawa równowagi i koordynacji, zwiększenie świadomości ciała i aktywności umysłu.
Pilates
Pilates
Jogalates
Jogalates opiera się na zestawie ćwiczeń inspirowanych jogą i Pilatesem skoncentrowanych na tzw. „centrum ciała”, czyli mięśniach brzucha i okołokręgosłupowych. Istotą jego jest wzmocnienie tych partii mięśni, które odpowiadają za właściwą postawę a także rozluźnienie spiętych przez długotrwałe przebywanie w jednej – np. siedzącej, pozycji. Ćwiczenia mobilizujące, wzmacniające, równoważne, rozciągające i rozluźniające stanowią układ dynamicznych, pełnych siły i mocy elementów.
Pilates stretch
Pilates stretch nakierowany jest głównie na wzmocnienie mięśni głębokich i poprawę gibkości. Przywraca równowagę i harmonię ciała poprzez uelastycznienie mięśni i uzyskanie prawidłowej ruchomości stawów. Modeluje sylwetkę, nadaje gracji i płynności ruchom, a także chroni przed urazami w życiu codziennymi i w treningach siłowych.
Pilates

O CZYM WARTO WIEDZIEĆ PRZED PIERWSZYMI ZAJĘCIAMI:

 Nie prowadzimy zapisów, wszystkie zajęcia z grafiku to zajęcia otwarte.
Regularne zajęcia zawarte w grafiku prowadzone są w formie zajęć a nie kursu, możesz zatem dołączyć do grupy w dowolnym momencie.

Studio otwierane jest na ok 30 min przed porannymi i pierwszymi popołudniowymi zajęciami.

Sugerowany ubiór to wygodny, nie krępujący ruchów, lekki, przewiewny strój. Ćwiczymy na boso, na specjalnych antypoślizgowych matach do jogi.
Istnieje możliwość wypożyczenia maty w Studio – koszt 5zł.

Aby nie odczuwać dyskomfortu staraj się nie jeść min. 2 godz. przed zajęciami.

Wszelkie problemy zdrowotne, kontuzje, czy fakt że jesteś w ciąży należy zgłosić instruktorowi przed zajęciami.

Pamiętaj, że Joga to przede wszystkim rekreacja i profilaktyka dla sprawnego i zdrowego kręgosłupa oraz sposób dobre samopoczucie.
Joga nie zastąpi konsultacji ze specjalistą w przypadku skomplikowanych schorzeń czy dolegliwości. 
Praktykujemy pod okiem nauczyciela, ale z zachowaniem uważności i w granicach własnych możliwości.

KONTAKT:

Joga Studio Saska Kępa 
ul. Elsterska 3a
03-907 Warszawa

 

Recepcja

tel.: +48 882 05 04 00
tel.: +48 501 15 77 99,
e-mail: studio@jogasaskakepa.pl